Instituto de Lengua Literatura y Antropología
  • Home
  • Personnel
  • Publications
  • ILLA media news
  • Activities
  • News

You are here

Home

Dept. of Anthropology

Head of dept.: Pedro Tomé Martín

Institute of Language, Literature and Anthropology (ILLA)

Research Groups

Policies of Historical Memory, Memories of the Violence
Go to previous page
  • Español Español
  • English English
  • About ILLA
  • Equipo directivo ILLA
  • Organizational structure
  • Research projects
  • Employment and grants
  • Press releases
  • Links of interest
  • Related Webs
  • Location

Editorial novelties

portada del libro
Leoncio López-Ocón (IH) y Sofía González Gómez (ILLA) editan un diario de Manuel Machado
portada del libro
José-Luis García Barrientos (ILLA) publica, como director y autor, un nuevo libro:"Análisis de la dramaturgia uruguaya actual"
portada del libro
José-Luis García Barrientos (ILLA) publica, como director y autor, un nuevo libro:"Análisis de la dramaturgia costarricense actual"
Portada del libro
Pilar Nieva (ILLA) publica el libro "Escritoras Españolas Contemporáneas: Identidad y Vanguardia"
Portada del libro
Esther Hernández (ILLA) publica el libro "Lexicografía hispano-amerindia 1550-1800. Catálogo descriptivo de los vocabularios del español y las lenguas indígenas americanas"
1
2
3
4
5
more

Research projects

logo del proyecto
ELBA. En los bordes del archivo, II: escrituras efímeras en los virreinatos de Indias (Proyecto Coordinado)
logo del proyecto
Unsettling Remembering and Social Cohesion in Transnational Europe (UNREST)
Politics of Memory logo
BELOW GROUND. Mass grave exhumations and human rights in historical, transnational and comparative perspective
Previous Pause Next
1 of 3
more

bd_csic_es.png
Acceso gratuito | Suscriptores

logo-cienciatk.jpg

biblio_blanca.jpg

Instituto de Lengua, Literatura y Antropología - Consejo Superior de Investigaciones Científicas
C/Albasanz, 26-28. Madrid 28037 (España). TEL: +34 91 602 23 00 FAX: +34 91 602 29 71

Copyright © 2015. All Rights Reserved.